League of Legends Vojin Tašić
I LoL, igrači preuzimaju ulogu nevidljivog
"prizivača" koji kontroliše "heroja" sa jedinstvenim
magijama i bore se protiv tima drugih igrača ili kompjuterski upravljanim
herojima. Cilj je uobičajno da se uništi protivnički "Nexus",
struktura koja se nalazi u srži baze zastićena defanzivnim strukturama, iako
drugi modovi igre takođe postoje. Svaki LoL meč je diskretan, gde svi heroji
počinju igru poprilično slabi ali povećavaju snagu tako što stiču stvari i
Iskustvo kroz tok igre. Heroji I svet uklapaju se u razne elemente, uključujući
Visoka fantastika (eng. High fantasy), Stimpank (eng. Steampunk), Folklor, i
Lovkraftijanski horor (eng. Lovecraftian horror).
LoL je bila generalno dobro prihvaćena igra po njenom
izdanju, i od tada je sve više postojala popularnija, sa aktivnom i rastućom
bazom igrača. Do jula 2012, LoL je postala najigranija PC igra u Severnoj
Americi i Evropi po ukupno odigranim satima. Od januara 2014, preko 67 miliona
ljudi je igralo LoL po mesecu, 27 miliona po danu, i preko 7.5 miliona u peak
satima. 'Liga' ima najveći otisak ostavljen od svih ostalih igara striming
igara na platformama poput YouTube i Twitch.tv; , rutinski završava prva u
satima najveće gledanosti. U septembru 2016 kompanija je procenila da ima oko
100 miliona aktivnih igrača svakog meseca. Popularnost je dovela do njene
ekspanzije u robu poput igračaka, pribora, odeće i takođe konekcija sa drugim
medijima kroz muzičke spotove, web serije, dokumentarce i knjige.
Коментари
Постави коментар